پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1619
۰۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۲
اندازه متن
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر:

سه بیمارستان به دانش‌آموزان معتاد خدمات درمانی می‌دهند/ مرکز مجزایی راه‌اندازی نمی‌شود

سه بیمارستان روزبه، امام حسین و علی اصغر مراکزی هستند که دانش‌آموزان به آنها سپرده می‌شوند و مثل بقیه بیماران، دانش‌آموزان نیز در این بیمارستان‌ها خدمات درمانی دریافت می‌کنند/راه‌اندازی مرکز جداگانه برای دانش‌ آموزان به هیچ وجه موضوعیت ندارد.
پرویز افشار

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز جداگانه‌ای به منظور درمان اعتیاد دانش‌آموزان به هیچ وجه موضوعیت ندارد، گفت: بیمارستان‌های روزبه، امام حسین و علی اصغر سه مرکزی هستند که دانش‌آموزان به آنها سپرده می‌شوند و مثل بقیه بیماران، دانش‌آموزان نیز در بیمارستان‌های یاد شده خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری آنا، پرویز افشار در رابطه با اختصاص بیمارستانی به منظور ترک اعتیاد دانش‌آموزان اظهار کرد: اخباری در رسانه‌ها منتشر شده بود که مرکز اختصاصی برای درمان اعتیاد دانش‌آموزان در حال راه‌اندازی است که چنین موضعی به هیچ وجه درست نیست.

وی با بیان اینکه نگاه جداسازی و اختصاص یک مرکز مجزا برای ترک اعتیاد دانش‌آموزان وجود ندارد، افزود: پروژه‌ای به نام «مدیریت مورد» در حال اجراست که براساس مشاوره‌هایی که در مدارس انجام می‌شود؛ با شناسایی دانش‌آموزان معتاد که تعداد آنها بسیار محدود است این افراد به سه مرکز مجهز در تهران که بیشترین امکانات را دارند، معرفی شوند.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر به این مراکز اشاره کرد و گفت: سه بیمارستان روزبه، امام حسین و علی اصغر مراکزی هستند که دانش‌آموزان به آنها سپرده می‌شوند و مثل بقیه بیماران، دانش‌آموزان نیز در بیمارستان‌های یاد شده خدمات درمانی دریافت می‌کنند و بحث راه‌اندازی مرکز جداگانه برای دانش‌ آموزان به هیچ وجه موضوعیت ندارد.

به گزارش آنا، محمدرضا آذرنیا، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در نشست خبری هفته گذشته خود با اشاره به اینکه در حال شناسایی و درمان دانش‌آموزان مصرف کننده موادمخدر هستیم، اعلام کرده بود: بیمارستان مخصوصی برای درمان دانش آموزان معتاد در نظر گرفته‌ایم و درمان آنها را به صورت متمرکز انجام می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری آنا

پایان پیام
بازنشر
نظرات (1)
سودابه امیری | ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
0 0
سلام. با تشکر از اقدامات کارآمد ستاد و آرزوی موفقیت هر چه بیشتر ستاد و سخنگوی محتر جناب آقای دکتر افشار.
ارسال نظر