پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1450
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۴۳
اندازه متن
با ابتکار جمعیت خیریه تولد دوباره:

جشنواره «برترین اقدام مددکاری اجتماعی در حوزه اعتیاد» رونمایی شد

جشنواره «برترین اقدام مددکاری اجتماعی در حوزه اعتیاد» قرار است هر سال با هدف ایجاد انگیره اقدامات نوآورانه و اثربخش در حوزه مددکاری اجتماعی اعتیاد، اشتراک تجارب موفق بین مددکاران اجتماعی در حوزه اعتیاد و ... برگزار شود.
پژوهش

در سی و یکمین همایش انجمن مددکاران اجتماعی ایران، جشنواره ملی «برترین اقدام مددکاری اجتماعی در حوزه اعتیاد» رونمایی شد.

 به گزارش پایگاه خبری اعتیاد، این جشنواره به ابتکار جمعیت خیریه تولد دوباره و با همکاری انجمن مددکاران اجتماعی ایران قرار است از سال آینده برای اولین بار در سطح کشور راه اندازی شود.

این جشنواره امروز در سی و یکمین همایش انجمن مددکاران اجتماعی ایران در حضور انوشیروان محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کشور و شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده رونمایی شد و از دکتر حبیب آقا بخشی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی و لیلا ارشد، مددکار اجتماعی و مدیر مرکز خانه خورشید به صورت نمادین تقدیر شد. 

 این جشنواره قرار است هر سال با هدف ایجاد انگیره اقدامات نوآورانه و اثربخش در حوزه مددکاری اجتماعی اعتیاد، اشتراک تجارب موفق بین مددکاران اجتماعی در حوزه اعتیاد ، ارتقاء سطح خدمات مددکاری اجتماعی در حوزه اعتیاد ، توسعه دانش بومی مددکاری اجتماعی در حوزه اعتیاد برگزار شود.

«پژوهش های کاربردی و نوآورانه مددکاری اجتماعی در حوزه اعتیاد»، «طراحی مداخلات مددکاری اجتماعی در حوزه اعتیاد»، «اجرای مداخلات نواورانه و اثربخش مددکاری اجتماعی در حوزه اعتیاد»، «اجرای مداخلات نواورانه جهت حمایت یابی از افراد سوء مصرف کننده مواد»، «اجرای مداخلات کمک کننده به ارتقاء بهبود کیفیت زندگی مصرف کنندگان مواد»  محورهای اصلی برگزاری این جشنواره خواهد بود.  

مددکاران اجتماعی که متقاضی شرکت در جشنواره هستند می توانند با در نظر داشتن شرایط شرکت درجشنواره، خلاصه ای از آثار و فعالیت های خود [ چکیده آثار پژوهشی و مداخلات اجرایی در کمتر از 10 صفحه مشتمل بر اهداف، گروه هدف، شرح اقدامات، نتایج مداخله] را جهت بررسی و داوری به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

 لازم به ذکر است که آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره به وسیله کمیته ای متشکل از 2 نفر از اساتید برجسته مددکاری اجتماعی ایران، 2 نفر از اعضای انجمن مددکاری اجتماعی ایران، 2 نفر از مددکاران اجتماعی جمعیت تولد دوباره با دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد داوری  خواهد شد.

اطلاع رسانی بیشتر در این خصوص توسط دبیرخانه و سایت تولد دوباره به نشانی www.rebirth.ir و سایت انجمن مددکاران اجتماعی ایران به نشانیhttp://socialwork.ir صورت خواهد گرفت. 


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر