پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1333
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۳۳
اندازه متن
خدمات وزارت بهدشت در سال 94 تشریح شد؛

کارتن خوابها و زنان خیابانی زیر پوشش وزارت بهداشت قرار گرفتند

یکی از اقداماتی که برای اولین بار در حوزه بهداشت اجرا می شود، ارائه خدمات بهداشتی و توانبخشی به کارتن خوابها، زنان خیابانی و معتادان متجاهر است که در تهران با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی شروع شده است.
وزیر بهداشت

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش با تشریح دستاوردهای حوزه بهداشت در سال 94، از زیر پوشش قرار گرفتن معتادان، کارتن خوابها و زنان خیابانی از خدمات این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایرنا، علی اکبر سیاری روز شنبه در حاشیه مراسم آغاز مانور نوروزی بهداشت محیط در نشست خبری به تشریح برنامه های بهداشتی وزارت بهداشت پرداخت.

معاون وزیر بهداشت گفت: یکی از اقداماتی که برای اولین بار در حوزه بهداشت اجرا می شود، ارائه خدمات بهداشتی و توانبخشی به کارتن خوابها، زنان خیابانی و معتادان متجاهر است که در تهران با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی شروع شده است.
وی گفت: براساس این برنامه این افراد با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری جمع آوری می شوند و در مراکز کاهش آسیب که تحت نظارت دانشگاههای علوم پزشکی است به آنان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می شود، قرار است هشت مرکز کاهش آسیب، دو مرکز نگهداری در اسلامشهر و لواسان و 22 مرکز کارآفرینی و توانبخشی بهاران در تهران برای خدمات رسانی به این افراد ایجاد شود و در آینده این خدمات به شهرهای دیگر نیز گسترش می یابد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر