پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1318
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۴۸
اندازه متن
مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت خبر داد:

دور جدید همکاری وزارت بهداشت و شهرداری تهران در حوزه آسیب‌های اجتماعی

براساس مصوبات جلسه هشت مرکز کاهش آسیب در تهران راه اندازی می شود که محل آن را شهرداری تهران و خدمات بهداشتی و درمانی را وزارت بهداشت تأمین خواهد کرد/در سامان سرا های لویزان و اسلامشهرواحد درمان با داروی "آگونیست "راه اندازی می شود.
دکتر احمد حاجبی

مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد از همکاری وزارت بهداشت با شهرداری تهران برای ساماندهی آسیب های اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر احمد حاجبی در این باره گفت: در نشستی که به همین منظور بین معاون بهداشت، قائم مقام وزیر در امور مشارکت های مردمی و معاون شهردار تهران در دفتر معاون بهداشت برگزار شد، در خصوص ساماندهی آسیب های اجتماعی شهر تهران مصوباتی به تصویب رسید.

وی افزود: بر اساس مصوبات این جلسه هشت مرکز کاهش آسیب در تهران راه اندازی می شود که محل آن را شهرداری تهران و خدمات بهداشتی و درمانی را وزارت بهداشت تأمین خواهد کرد.

وی ادامه داد: در دو سامان سرای شهرداری تهران در مناطق لویزان و اسلامشهر با همکاری وزارت بهداشت واحد درمان با داروی "آگونیست "راه اندازی می شود.

دکتر حاجبی بیان داشت: در 22 مرکز بهاران (مراکز کارآفرینی و بازتوانی) شهرداری تهران ، وزارت بهداشت خدمات بهداشتی و درمانی راه اندازی می کند.

براساس گزارش وزارت بهداشت، مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد گفت: همچنین مقرر شد در مناطق مختلف تهران شهرداری 10 زمین در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد تا مراکز خدمات جامع سلامت تاسیس شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر