پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1314
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۳
اندازه متن
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد:

آغاز انتقال معتادان متجاهر بهبودیافته به خانه‌های بهاران از امروز

از امروز معتادان متجاهر بهبودیافته با دستور قضایی به مراکز بهاران معرفی خواهند شد.بر اساس تعهد شهرداری تهران قرار است 44 مرکز بهاران در 22 منطقه شهرداری و با ظرفیت هر مرکز 150 نفر مهیا شود که بر اساس اطلاعات واصله اکنون حدود 12 مرکز آماده است.
پرویز افشار

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر از آغاز انتقال معتادان متجاهر که دوره یک ماهه ترک اعتیاد خود را در مراکز ماده 15 و 16 طی کرده‌اند از امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایسنا، پرویز افشار ، درباره آخرین وضعیت آماده سازی خانه‌های بهاران و انتقال معتادان متجاهر به این مرکز به منظور ادامه روند بازپروری اظهار کرد: اخیرا جلسه‌ای با حضور دادستان تهران، قضات و دادسراهای ویژه مرتبط، دبیر شورای هاهنگی مبارزه با مواد مخدر تهران، رئیس پلیس مواد مخدر تهران، دو تن از معاونین ستاد مبارزه با مواد مخدر و همچنین رئیس سازمان رفاه شهرداری تهران برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه تصویب شد معتادانی که در قالب تبصره ب ماده 15 به مراکز ماده 15معرفی شده‌اند و یا به مراکز ماده 16 رفته‌اند و یک ماه درمان خود را گذرانده‌اند، با پیشنهاد مراکز در قالب استفاده از آیین نامه مراقبت پس از خروج، سریعا به مراکز بهاران که توسط شهرداری تهران در حال آماده سازی هستند، منتقل شوند.

وی با بیان اینکه امور اجرایی توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تهران انجام شده است عنوان کرد: از امروز این افراد با دستور قضایی به مراکز بهاران معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: بر اساس تعهد شهرداری تهران قرار است 44 مرکز بهاران در 22 منطقه شهرداری و با ظرفیت هر مرکز 150 نفر مهیا شود که بر اساس اطلاعات واصله اکنون حدود 12 مرکز آن قابل بهره‌برداری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر