پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1299
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۷
اندازه متن
رئیس سازمان داوطلبان تشریح کرد:

اجاره اطفال روزی ۱۵ هزار تومان، فروش؛ ۲ میلیون

زنان کارتن‌خواب علی الخصوص در میدان هرندی شناسایی و برای آنان اتاق‌های مسافرخانه‌ها کرایه می‌شود/رئیس سازمان داوطلبان نسبت به اجاره روزانه 15 هزار تومانی اطفال برای گدایی و فروش آنان به قیمت 20 میلیون ریال ابراز تأسف کرد .
فرحناز رافع

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر نسبت به کرایه روزانه ۱۵ هزار تومانی اطفال برای گدایی و فروش آنان به قیمت دو میلیون تومانی ابراز تأسف کرد و به اقداماتی که برای کاهش این معضل در بین زنان کارتن‌خواب پیش گرفتن پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری تسنیم،فرحناز رافع با پرداختن به موضوع زنان کارتن خواب اظهار داشت:‌ یکی از اقدامات سازمان داوطلبان هلال احمر سر و سامان دادن زنان کارتن‌خواب است، کما اینکه اینگونه فعالیت‌هایمان را زیاد مایل به رسانه ای کردن نیستیم.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر ادامه داد: در این رابطه با همکاری خانم فاطمه دانشور - مدیرعامل و مؤسس موسسه نیکوکاری مهرآفرین پناه و از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، زنان کارتن‌خواب علی الخصوص در میدان هرندی شناسایی و برای آنان اتاق‌های مسافرخانه‌ها کرایه می‌شود.

رئیس سازمان داوطلبان نسبت به اجاره روزانه 15 هزار تومانی اطفال برای گدایی و فروش آنان به قیمت 20 میلیون ریال در مناطقی مانند بهشت زهرا ابراز تأسف کرد و در ادامه اقداماتی را که برای کاهش این معضل در بین زنان کارتن‌خواب پیش گرفته‌اند، تشریح کرد.

رافع از وضعیت اطفالی که به دلیل اعتیاد مادرانشان صورت و اندام‌های آنان نیز به شدت سوخته است، ابراز تأسف کرد و گفت: ما در فعالیت‌های حمایتی هلال احمر سعی کردیم با مشارکت و همکاری خانم دانشور اقداماتی برای پیشگیری و پوشش اسکان این زنان کارتن خواب و معتاد انجام دهیم ولی جای کار هنوز بسیار است.

 منبع: خبرگزاری تسنیم

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر