پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1263
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸
اندازه متن
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد:

۷ منطقه آزاد کشور زیر پوشش طرح «درمان و پیشگیری از اعتیاد»

در حال حاضر 7 منطقه آزاد وجود دارد و در فاز اول، مناطق آزاد اروند، کیش، قشم، چابهار و انزلی قرار است تحت پوشش این طرح قرار گیرند و در مرحله بعد، مناطق ماکو و جلفا که میزان آسیب‌های اجتماعی در آنها کمتر از سایر مناطق است تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
پرویز افشار معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مر

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر از طرح جدید ستاد برای تحت پوشش قرار دادن ۷ منطقه آزاد کشور برای فعالیت‌های پیشگیرانه و درمان، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری تسنیم،پرویز افشار با اعلام خبر آغاز همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر با مناطق آزاد کشور به‌منظور ارائه خدمات درمانی و پیشگیرانه به این مناطق اظهار داشت: با توجه به سیاست گسترش فعالیت‌های پیشگیرانه و درمانی ستاد مبازره با مواد مخدر، برنامه‌ریزی برای آغاز همکاری‌های ستاد با مناطق آزاد کشور انجام شده و خوشبختانه جلسات خوبی با مسئولان مربوطه برگزار شده است و قرار است تمام مناطق آزاد کشور تحت پوشش این فعالیت‌ها قرار گیرند.

سخنگوی ستاد مبازره با مواد مخدر ریاست جمهوری افزود: در حال حاضر 7 منطقه آزاد وجود دارد و در فاز اول، مناطق آزاد اروند، کیش، قشم، چابهار و انزلی قرار است تحت پوشش این طرح قرار گیرند و در مرحله بعد، مناطق ماکو و جلفا که میزان آسیب‌های اجتماعی در آنها کمتر از سایر مناطق است تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به زودی جزئیات بیشتری از این طرح، اطلاع رسانی شده و در اختیار رسانه‌های سراسر کشور قرار خواهد گرفت.

 منبع: خبرگزاری تسنیم



پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر