پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1258
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵
اندازه متن
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد:

اختصاص اعتبار برای مقابله با آسیبهای اجتماعی در بودجه 95

اعتبارات خوب و قابل قبولی از جانب سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در بودجه سال 1395 برای مقابله با آسیبهای اجتماعی در نظر گرفته شده است.
دکتر محمدرضا مخبر دزفولی

جلسه 774 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه رئیس جمهور در ابتدای جلسه، دهه مبارک فجر و موفقیت های گوناگون انقلاب اسلامی را تبریک گفت، اظهار کرد: رئیس جمهور بر تلاش بیشتر برای ادامه راه امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و همچنین حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تاکید کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب چندی قبل در جلسه ای که با برخی از مسئولان نظام پیرامون حل مشکلات آسیبهای اجتماعی داشتند بر ضرورت حل این مشکلات تاکید داشتند اظهار کرد: موضوع آسیب های اجتماعی در جلسات گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته است و در این جلسه نیز گزارش وزارت کشور و پیشنهادهایی در زمینه اولویت های سیاستگذاری در شورای اجتماعی کشور ارائه شد.

وی افزود: با اتمام این موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی ان شاءالله از این پس امیدوار خواهیم بود که شورای اجتماعی کشور به زودی با تشکیل جلسه نسبت به این موارد که توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد تاکید قرار گرفته است، تصمیم گیری کرده و شاهد عملیاتی و اجرایی شدن مقابله با آسیبهای اجتماعی باشیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه رئیس جمهور بر تشکیل هر چه سریعتر جلسه شورای اجتماعی (هفته آینده) تاکید کرد، گفت: با تشکیل این جلسه تقسیم کار بین دستگاه های مسئول مانند دستگاه های دولتی، نیروی انتظامی، شهرداری ها و... صورت خواهد گرفت.

دکتر مخبر دزفولی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید خواهد داشت که تا قبل از دیداری که در ابتدای سال آینده با رهبر معظم انقلاب در زمینه تصمیم گیریهای شورای اجتماعی کشور پیرامون آسیبهای اجتماعی و اقدامات دستگاه‌ها برای اجرایی کردن آن و پیگیری‌های صورت گرفته تشکیل خواهد شد، گزارش سازنده و امیدبخشی را آماده کند.

به گزارش روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، وی تصریح کرد: اعتبارات خوب و قابل قبولی از جانب سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در بودجه سال 1395 برای مقابله با آسیبهای اجتماعی در نظر گرفته شده است.

منبع: ایسنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر