پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1179
۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۳۴
اندازه متن
در لایحه بودجه 95 مطرح شد:

افزایش 8 میلیاردی بودجه ستادمبارزه با موادمخدر

بودجه پیشنهادی دولت برای ستاد مبارزه با مواد مخدر رشد 8 میلیارد تومانی دارد/این مبلغ در قانون بودجه سال 94 مبلغ 165 میلیارد تومان بود که در لایحه بودجه 95 تقدیمی دولت به مجلس، به 173 میلیارد افزایش یافته است.
لایحه بودجه

در حالیکه بودجه مصوب سال گذشته ستادمبارزه با موادمخدر به ریاست رئیس جمهور سال گذشته 165 میلیارد تومان بود، این بودجه در لایحه پیشنهادی دولت برای سال 95 به 173 میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری فارس، بودجه پیشنهادی دولت برای ستاد مبارزه با مواد مخدر رشد 8 میلیارد تومانی دارد.

این مبلغ در قانون بودجه سال 94 مبلغ 165 میلیارد تومان بود که در لایحه بودجه 95 تقدیمی دولت به مجلس، به 173 میلیارد افزایش یافته است.

پرویز افشار سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشتر در این ارتباط گفته بود: این ستاد به عنوان دبیرخانه وظیفه هماهنگی را به عهده دارد و سالانه به صورت متوسط بودجه‌ای معادل 120 میلیارد تومان به آن تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بودجه‌ این ستاد در سال‌های قبل 70 تا 90 درصد تخصیص پیدا می‌کرده است گفت: امسال وضعیت کشور مشخص است و تنگناهای مالی را همه اطلاع دارند اما در عین حال این مشکلات نباید مانع اجرای برنامه‌های ستاد شود.

افشار خاطر نشان کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر مسئول تامین بودجه دستگاه‌ها نیست و آنها باید از محل بودجه‌های خود مبلغی را برای مبارزه با مواد مخدر اختصاص دهند.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: امیدواریم که بودجه امسال نیز با توجه به عنایت مسئولان کشور به صورت کامل تخصیص پیدا کند.

وی با بیان اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر نیاز به بودجه پایدار دارد، گفت: منابع پایدار باید ایجاد شود که البته مجلس نیز موافق این موضوع است ضمن اینکه در برنامه ششم نیز باید کاهش 25 درصدی اعتیاد اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر