پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1161
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸
اندازه متن
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد:

چهره متفاوت هرندی در نوروز امسال/ پیش‌بینی نگهداری دائم از 300 نفر در مددسرا‌ها

عده‌ای از معتادان جمع آوری شده از سطح منطقه هرندی به دلیل کثرت استفاده از مواد مخدر شرایط خاصی دارند آنچنان که مغز این افراد ذایل شده است و سلامت جسمی این افراد آسیب‌های جدی دیده است/ این افراد باید درسامانسراهای شهرداری تهران تحت مراقبت باشند.
امرودی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد: نتایج اقدامات شهرداری تهران در اجرای طرح انضباط شهری در منطقه هرندی، نوروز امسال با جشن لاله‌ها به معرض دیدعموم درمی‌آید.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری میزان، حجت الاسلام میثم امرودی با بیان اینکه بعد از گذشت 60 سال، مردم در نوروز امسال، چهره زیبا و متفاوت هرندی را می‌بینند، اظهار کرد: استمرار فضای سالم ایجاد شده در منطقه هرندی شهر تهران منوط به ادامه پیداکردن همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط در اجرای طرح انضباط شهری طی دو سال آینده است تا برای همیشه آسیب‌ها از چهره هرندی زدوده شود. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به زنجیره اقدامات مدیریت شهری در اجرای کامل طرح انضباط شهری در منطقه 12 اشاره کرد و افزود: عده‌ای از معتادان جمع آوری شده از سطح منطقه هرندی به دلیل کثرت استفاده از مواد مخدر شرایط خاصی دارند آنچنان که مغز این افراد ذایل شده است و سلامت جسمی این افراد آسیب‌های جدی دیده است. 
وی با اذعان به اینکه حضور این افراد در جامعه به صورت عادی امکان پذیر نیست، تصریح کرد: این افراد که پیش بینی می‌شود تعداد آن‌ها بین 200 تا 300 نفر باشد باید درسامانسراهای طراحی شده شهرداری تهران تحت مراقبت باشند. 
معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از شهروندان تقاضا کرد تا به جای کمک‌های نقدی به افراد مبتلا به اعتیاد در سطح شهر و خیابان‌ها، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در اختیار مددسرا، سامانسرا، مراکز بهاران و کمپ‌ها قرار دهند تا در جهت بهبود افراد و بازگرداندن بهبودیافتگان به سطح جامعه استفاده شود و یا در اختیار خانواده‌های آسیب دیدگان اجتماعی قرار گیرد.
 منبع: خبرگزاری میزان

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر