پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1153
۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲
اندازه متن
جانشين مرزبانی ناجا خبر داد:

کشف بيش از يک تن مواد مخدر در مرز

ماموران پاسگاه دريابانی "بندرشيوء" استان هرمزگان در حال گشت زنی و كنترل نوار ساحلی به دو دستگاه خودروی سواری مشكوك و بلافاصله اين خودروها را متوقف کردند.سرنشينان اين خودرو برای رهايی از دست ماموران 3 ميليون ريال رشوه به دريابانان پيشنهاد دادند.
کشف مواد مخدر

جانشين مرزبانی ناجا از کشف يک هزار و 10 کيلوگرم مواد مخدر در مرزهای جنوب کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری میزان،سردار  احمد گراوند، جانشين مرزبانی ناجا از کشف يک هزار و 10 کيلوگرم مواد مخدر در مرزهای جنوب کشور خبر داد. 

وی افزود : ماموران درياباني جنوب کشور در راستاي حفظ و حراست از مرزها و جلوگيری از فعاليت‌های قاچاقچيان در نوار ساحلی مرز، اقدام به گشت‌های نامحسوس می‌کنند.

سردار گراوند افزود : ماموران پاسگاه دريابانی "بندرشيوء" استان هرمزگان در حال گشت زنی و كنترل نوار ساحلی به دو دستگاه خودروی سواری مشكوك و بلافاصله اين خودروها را متوقف کردند.

جانشين مرزبانی ناجا تصريح کرد : سرنشينان اين خودرو برای رهايی از دست ماموران 3 ميليون ريال رشوه را به دريابانان پيشنهاد داده که با امتناع ماموران مواجه شدند.

اين مقام انتظامی در پايان گفت : ماموران در بازرسی از اين خودرو ها يك هزار و 10 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك را کشف کردند. 

 منبع: خبرگزاری میزان

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر