پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1037
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۳
اندازه متن

دكتر رحمانی فضلی وزير كشور و دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر به وين می‌رود

وزير كشور به دعوت معاون دبيركل و مدير ‏اجرايي دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (‏UNODC‏) در نشست مقامات عالي "شركاي افغانستان ‏و كشورهاي همجوار" و همچنين "دوازدهمين اجلاس سالانه مشورتي سياستگذاري ميثاق ‏پاريس" در وين شركت خواهد كرد.
وزیر کشور

وزير كشور و دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر به منظور شركت در نشست شركاي افغانستان ‏و كشورهاي همجوار با هدف مبارزه مشترك با مواد مخدر راهي وين مي‌شود.
به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، دكتر عبدالرضا رحماني‌فضلي وزير كشور و دبيركل ستاد بنا به دعوت يوري فدوتوف معاون دبيركل و مدير ‏اجرايي دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (‏UNODC‏) در نشست مقامات عالي "شركاي افغانستان ‏و كشورهاي همجوار" و همچنين "دوازدهمين اجلاس سالانه مشورتي سياستگذاري ميثاق ‏پاريس" در وين شركت خواهد كرد.
اين نشست‌ها به ترتيب در تاريخ هاي 23 و 24 آذر ماه 1394 در وين برگزار مي‌شود و براساس هماهنگي‌ها، ‏مقام عالي وزرات كشور در حاشيه نشست "شركاي افغانستان و كشورهاي همجوار" در ملاقات دوجانبه با مدير ‏اجرايي دفتر ‏UNODC، "برنامه مشترك كشوري با دفتر ‏UNODC‏ براي سال هاي 2019-2016 " را امضاء ‏مي‌كند.

 منبع: روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر 

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر