پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1033
۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰
اندازه متن
دبیر شورای هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان تهران خبر داد:

جداسازی زنان معتاد بیمار و باردار در شفق/ بازتوانی ۶ ماهه

مدت زمان نگهداری در کمپ شفق ۳۰ روز است و بعد این زنان به مراکز صیانت شهرداری تهران اعزام شده و ۶ ماه نگهداری می شوند. در این مدت حرفه آموزی و بازتوانی و جامعه پذیری روی مددجویان انجام شده و با تائید سلامت به جامعه باز می گردند.
آذرنیا

دبیر شورای هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: معتادان متجاهر زن که بیمار یا باردار هستند جداسازی شده و به مراکز خاص اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا آذرنيا اعلام کرد: پس از جمع آوري حدود ۳۰۰ زن معتاد متجاهر از سطح شهر اقدامات بهداشتي و معاينات آنها آغاز شده و در حال حاضر این افراد در کمپ شفق در حال نگهداری هستند.

وي افزود: مدت زمان نگهداری در کمپ شفق ۳۰ روز است و بعد این زنان به مراکز صیانت شهرداری تهران اعزام شده و ۶ ماه نگهداری می شوند. در این مدت حرفه آموزی و بازتوانی و جامعه پذیری روی مددجویان انجام شده و با تائید سلامت به جامعه باز می گردند.

آذرنيا با بيان اينكه زمان نگهداري زنان معتاد جمع آوري شده در مركز شفق يك ماه است گفت:‌پس از آن اين زنان به مراكز صيانت كه توسط شهرداري تهران ايجاد شده است فرستاده مي شوند كه مدت مداوا در اين محل نيز ۶ ماه است.

 دبیر شورای هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان تهران این طرح را با محوريت استاندار تهران و همكاري خوب شهرداري تهران،بهزيستي استان،پليس مبارزه با مواد مخدر،دانشگاه علوم پزشكي و پشتيباني ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد که امور اجرايي اين طرح با همكاري دستگاه ها است.

 منبع: خبرگزاری مهر 


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر